E-mail Marketing: Ovplyvňujú emojis Open Rate? Áno, ale inak ako si myslíte

Všetci vieme, že emotikony priťahujú pozornosť. Ale platí to aj v prípade, keď sú v predmete e-mailu? Stručne povedané, nie vždy. Priťahujú pozornosť, áno, to je pravda, ale v nesprávnom kontexte vzhľadom k e-mailu. Človek naň preto nemusí kliknúť. A ak na taký e-mail klikne, nemusí prekliknúť, lebo sa dnu dostal z nesprávnych dôvodov. Preto nemusia byť kľúčové parametre ako miera otvorenia a miera preklikov z hromadného e-mailu s emotikonom v predmete priaznivé. Prečítajte si zaujímavú analýzu na portáli SEJ, pričom prekonajte aj nudnú povinnú jazdu popisujúcu metódu a možno na konci dňa nebudete používať emojis v predmetoch hromadných e-mailov a budete tiež vedieť, prečo tak robíte.

Iliustrácia: www.searchenginejournal.com