Ecommerce Bridge: Čo sa vyhľadávalo na e-shopoch a čo išlo na dračku

Vyhľadávanie a nákup, dva kľúčové ukazovatele charakterizujú zmeny dpoytu v e-commerce, aj dobu. V prvom rade je zaujímavý pohľad na to, ako sa vo vybraných 5 segmentoch na e-shopoch a weboch menilo vyhľadávanie. Napríklad, v kategórii lieky a starostlivosť o telo boli počas posledných 4 týždňov na prvom mieste: paralen − paralen − paralen − vitamín C, alebo v kategórii spotrebná elektronika a domáce spotrebiče sa zase striedali: teplomer − šijací stroj − výpredaj − výpredaj. Ďalšie zaujímavé rebríčky nájdete v blogu Ecommerce Bridge Slovensko.

Ale tým to nekončí. Keďže bič plieska na konci, ešte zaujímavejší je ďalší pohľad, ktorý hovorí o dynamike v e-commerce na základe predajov. Pandémia zvýšila dopyt po šijacích strojoch, vreckách do vysávačov, žehličkách... V druhom dobrom blogu Ecommerce Bridge sa dozviete, po čom všetkom vzrástol dopyt. Zistíte tiež, že základná poučka o napĺňaní životných potrieb platí výraznejšie v krízových časoch, keď sa nadspotreba redukuje na potrebu „prežitia“.