Efektívne budovanie značiek a spoločenská zodpovednosť: Ako na to?
Pokiaľ chcete, aby vaša značka bola spoločensky zodpovedná, ale zároveň aj úspešná a efektívna, musíte mať zvládnuté tieto 3 základné oblasti:
Naozaj potrebujú značky okrem komunikovania ich produktov a služieb zahrnúť do komunikácie aj spoločensky angažované témy? Mala by každá značka mať svoju „tému“? Ako ju vytvoriť, pokiaľ ju nemáme? Sú oblasti, ktorým by sa mali úspešné značky radšej vyhnúť?
Zmenili sa dnes pravidlá pozicioningu značiek a tvorby brand purpose stratégie? Ako nájsť svoju „severku“ značky tak, aby bola autentická, vychádzala z core biznisu a zároveň tímového spiritu firmy?
Sú ESG kritériá skôr určené pre investorov a audítorov ako pre reálny život značky? Ako sa má značka vyrovnať s tým, že environmentálne, sociálne a riadiace normy jej neraz diktujú politiky EÚ, ktoré sú však nie vždy v súlade s väčšinovým názorom zákazníkov? Ako ich implementovať, a zároveň neskĺznuť do extrémov, napríklad, do greenwashingu?
Nielen o týchto otázkach budú na konferencii Marketing RULEZZ Special - BRAND Edition v diskusnom paneli 2 „Efektívne budovanie značiek a spoločenská zodpovednosť“ diskutovať profesionáli a odborníci na marketing z rôznych oblastí: Štefan Sarvaš | Growth Acceleration CMI | Mars, Inc., Martina Rypáková | Head of Corporate Marketing | SPP , Eva Šinková | Riaditeľka | Nadácia Tatra banky, Peter Jančárik | Projektový manažér | Seznam.cz, spoluzakladateľ projektu Konšpirátori.sk a Richard Mareček | Head of Brand | Dedoles. Moderuje: Martin Mazag | Managing Partner | PRime time.
Pripojte sa prostredníctvom LIVESTREAMU na exkluzívnu konferenciu o značkách Marketing RULEZZ Special - BRAND Edition. Ponuka livestreamov TU.