Efektívny marketing: Rozhovor o pozornosti a najväčšej chybe marketérov

Chyby, mýty a lži sú bežné v každej profesionálnej branži. Ale viete, čo je fatálne v našej, marketingovej branži? Preceňovanie dát a podceňovanie podvodných reklám. Reklamy často neputujú k ľuďom, ale k botom. V dobe fake-news a rýchlych faktov je naša pozornosť vecne rozptýlená. Ak sa na obrazovke nezobrazí 100% pixelov z reklamy, má to obrovský vplyv na predaj aj pozornosť. To sú základné čriepky postrehov Karen Nelson-Fieldovej, profesorky z University of Adelaide v Austrálii, ktorá sa stáva globálnou marketingovou autoritou. V rozhovore pre Contagious odhaľuje viac z výsledkov výskumov procesov marketingu, ktoré zhrnula v novej knihe The Attention Economy.

Ilustrácia na titulke: contagious.cz; James Clapham.