Ekomarketing a kreativita: Ako sa značky vo svete prihlásili ku Dňu Zeme 2021
Keďže doba kovidová, vnímaná aj ako prírodná katastrofa, podporuje úsilie značiek zamerané na tvorbu lepšieho sveta, Deň Zeme bol veľkou príležitosťou. Ak hľadáte inšpiráciu, ako sa prihlásiť k tejto globálnej enviromentálnej vlne a začať tvoriť pozitívny príbeh vašej značky, prehľad z portálu AW je celkom dobrý zdroj. V ňom vlastne nejde ani tak o značky, ale o to, čo a ako urobili. Pekný nápad − miznúce farby − podporila spolupráca dvoch značiek Lavazza a Pantone, ale aj ďalšie príklady ukazujú, že každá kvapka sa počíta.
Obrázok: www.adweek.com; @Lavazza & PantoneHere's how brands celebrated #EarthDay this past week: https://t.co/6lJP8GYwBP
— Adweek (@Adweek) April 25, 2021