Ekomarketing: Trvalo udržateľné eventy. Je to z núdze cnosť?

Ak si uvedomíte, že jeden event pre 1.000 ľudí údajne vyprodukuje 530 ton emisií CO2, potom odpoveď je jasná. Preto sa v európskych krajinách, najmä vo Francúzsku a v Nemecku objavujú seriózne snahy o produkciu takých eventov, ktoré by mali nízku uhlíkovú stopu a boli trvalo udržateľné. A čo vlastne tá udržateľnosť je? Ide o napĺňanie potrieb súčasnosti bez toho, aby bola ohrozená schopnosť budúcich generácií uspokojiť ich potreby. Jednoducho, aby sme neboli egoisti a nežili na úkor budúcich generácií. Pozrite si trochu „ukecané“ vyjadrenia expertov, z ktorých pri pozornom čítaní vydolujete zaujímavé veci, ktoré vaše eventy posunú bližšie od šetrnosti životného prostredia k trvalej udržateľnosti (doprava, energie, odpad, nadspotreba, priestory, talč materiálov, ...). Zaujímavý je najmä odkaz na starší zborník 40 case studies na stiahnutie.