Elite Solutions blog: Politika do reklamy patrí

Alebo inak: Majú sa značky „montovať“ do politiky? Podľa Marka Ritsona ani veľmi nie, lebo značky podľa neho majú zarábať, nie zachraňovať svet. Istý prieskum však ukázal, že až pre 64 % zákazníkov celosvetovo sú postoje značiek k dôležitým spoločenským a politickým témam dôvodom k nákupu, alebo naopak, bojkotu značky. Patrí teda politika do marketingovej komunikácie značiek? Alebo by sa značky nemali k ničomu, čo len trochu zaváňa politikou, vyjadrovať a potichu čakať, kým sa téma preženie okolo? Túto tému otvoril a postoj k nej zaujal blog Elite Solutions, ktorý výraznými argumentami a štatistikami podporuje názor, že značky sa majú hlásiť k politickým témam, lebo: „Spotrebitelia chcú, aby značky porušili svoje mlčanie vo veciach, na ktorých záleží.“