Emočná kreativita: Ako čokoláda Cadbury upozorňuje na osamelosť seniorov

Nový typ pandémie, ktorá sa šíri svetom, má sociálnu povahu a týka sa rastúcej osamelosti seniorov. Na tento moment dlhodobo upozorňuje aj značka Cadbury, teraz v dojemnej reklame na mliečnu čokoládu, ktorá priletí cez plot a poteší osamelého starkého. Klasický marketér by mohol namietať, že cez plot mohol preletieť akýkoľvek produkt (lístok do kina, divadla, výživové doplnky, ...), takže v tejto reklame sa stráca unikátny moment − to je pohľad racionálneho mysliteľa. Ale efektivita tejto reklamy zase raz ukázala, že ľuďmi hýbu city väčšmi ako rácio − toto je emocionálna podstata človeka. Z jedného pohľadu banalita a z druhého veľká vec, čo platí aj pre príbeh v reklame, aj na jej hodnotenie.

Téme aj reklame sa venoval aj potál The Drum.