Emočný marketing: Ako prejaviť blízkosť v dobe „social distancing“?

Banka Lásky je unikátny projekt zážitkového expozície v Dome Maríny v Banskej Štiavnici, ktorý má ambíciu zachrániť tento dom a celosvetovo spopularizovať Sládkovičovu MARÍNU ako najdlhšiu ľúbostnú báseň sveta. A podobne, ako mnoho iných verejných či kultúrnych inštitúcií, musela byť táto expozícia z dôvodu koronavírusu zatvorená. Ako však pokračovať v komunikácii s potenciálnou cieľovou skupinou návštevníkov aj v tejto dobe „social distancing“? Banka Lásky preto spustila komunikačný online projekt "PEKNÉ SLOVÁ", prostredníctvom ktorého môže každý napísať niečo pekné tomu, s kým teraz nemôže byť a tento odkaz bude prepísaný Sládkovičovým písmom a doručený emailom danej osobe. Nevyskúšate?