Evanjelium Setha Godina: Drsný pohľad na stav marketingovej branže

„Zmýlil som sa v jednom – podcenil som, koľko narcistických a sebeckých egomaniakov, ktorí si nedovidia ani na špičku nosa, pôsobí v marketingu,“ hovorí Seth v rozhovore pre časopis Contagious. Ten ho vyspovedal pri príležitosti uvedenia jeho novej knihy: This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See. Jeho nekompromisné názory na ochranu osobných údajov, oslovovanie čo najmenších cieľových skupín − komunít a jasné pomenovanie ďalších samoúčelných vecí, nad ktorými rutinéri nepremýšľajú, začínajú časť odbornej verejnosti hnevať. Vlastne hnev je Sethova metóda, ako veci meniť. Rozhovor, ktorý sprostredkoval portál Mediář, sa určite oplatí prečítať celý.

A ak si chcete prečítať nejaký autentický Sethov blog, ktorý je typickou ukážkou minimalistického záznamu myšlienok tohto zen-marketingového filozofa, tu je jeden z posledných, ktorý hovorí o tom, že treba robiť nové, nie staré chyby,

alebo o niečo starší, ktorý hovorí, že nebudete profesionálom, ak budete brať veci vážne, aj osobne, lebo oboje naraz nejde. Takže aj Setha môžete zobrať vážne, alebo osobne, lebo: „Oboje naraz nejde!“