Event Marketing: Ako sa pri eventoch pripraviť na „Social Distancing“?
Ako by mohli vyzerať eventy po skončení najprísnejších karanténnych opatrení? Hoci neexistujú spoľahlivé predikcie, verme, že sa situácia skoro utrasie a eventovky začnú riešiť aj túto otázku. Kapacity priestorov sa na začiatku reštartu budú dať zapĺňať odhadom na 20-40% kvôli postkaranténnym opatreniam. Keďže náklady takto môžu vyskočiť, ani platba 100% ceny za prenájom priestorov nie je realistická. Preto bude hľadanie úpravy biznis modelov v nových podmienkach veľkou výzvou pre všetky zúčastnené strany a rovnako tak aj dodržanie všetkých bezpečnostných protokolov. Ako hovoril Peter F. Drucker, že budúcnosť sa nedá predpovedať len spoluvytvárať, nastáva čas začať uvažovať o dni po, možno tak, ako to naznačil Event Manager Blog.