Event Marketing: Ako vystavovať auto na eventoch tak, aby ste zaujali

Jednoducho tak, že sa necháte inšpirovať eventom New York International Auto Show, kde milión ľudí obdivuje tisícku áut. Hra na prvý dojem je najdôležitejšia pri prezentovaní každého auta, ale viete, ako ho ešte zvýrazniť? Možno vás inšpirujú značky, ktoré poskytovali interaktívne zážitky v stánkoch, umelecky dotvárali expozície, špeciálne vyberali materiály expozície, produkovali satelitné aktivity na inom mieste, či vyvíjali iné kreatívne snahy. Napríklad, Toyota obohatila inštaláciu o doplnky, ktoré jasne hovoria o life style jej cieľovky, značka Nissan rozširila prezentáciu o 50-ročnú zbierku „angličákov“ všetkých svojich modelov, Acura vsadila na chuť brandovaného burbónu - no, vlastne zaujala každá z prítomných značiek.