Event marketing: Networking VS virtuálne či hybridné eventy. Funguje to?
Až 80% virtuálnych eventov organizovaných v roku 2020 bolo „free“. A pri tých 20%, ktoré boli spoplatnené, tvoril účastnícky poplatok v priemere 443 USD. To sú závery z novej štúdia agentúry Bizaboo, ktorá analyzovala 1850 virtuálnych eventov v minulom roku a v ktorom dopytovala 400 event marketérov. Priemerná konverzia tých, ktorí sa zaregistrovali na virtuálny event a tých, ktorí sa na ňom aj reálne zúčastnili, bola len 50%. A z nich sa počas eventu doňho aktívne zapojila či anagažovala zasa len polovica. Veľa či málo? Ale zásadné informácie až na záver: Takmer 70% event marketérov sa vyjadrilo, že networking nefungoval tak, ako mal, že bolo ťažké udržať pozornosť účastníkov a 37% z nich sa vyjadrilo, že nedokázali poskytnúť sponzorom hodnotnú prezentáciu. No, vyzerá to tak, že networking, sponzoring a hybridné eventy sa veľmi „nemusia“. Takže tadiaľto cesta asi nevedie... Viac na portáli ADWEEK.
Ilustrácia: pixabay.com