Eventy: Ako dosiahnúť, aby organizátori aj návštevníci boli v pohode?
Organizovať marketingový event nie je žiadny relax. Práve preto sa inšpirujte a pripravte niečo, čo ohúri účastníkov, dotiahnite detaily a „nabite si baterky“. Váš event potom určite odštartujete s minimálnym stresom.
Áno, vždy sa na evente vyskytne niečo neočakávané. Ale pripravte sa na najhoršie, vrátane záložných alternatív, čo vám umožní flexibilne reagovať už pri náznaku problému. Ak si vopred vytlačíte detailné podklady, budete si môcť odškrtávať počas eventu všetko na zoznamoch, prípadne operatívne reagovať. A aby vám nedošli baterky, musíte byť najedení. Tak nejako znejú základné rady PR Couture.
Ale to nie je všetko. Ak účastníkov niečím ohúrite, nebudú mať čas hľadať nedokonalosti a vy získate malý náskok, ktorý vám umožní vyriešiť každý náznak problémov. Môžete ich ohúriť napríklad nevšednými obdivuhodnými inštaláciami.
Ak chcete byť technologicky IN, môžete použiť očarujúci projection mapping - premietanie na budovu. Možno vám pomôže niektorá zo týchto 62 inšpirácií.
Alebo zaujmite netradičnými koktailmi, ktoré účastníci ešte v živote nevideli, môžete sa inšpirovať napríklad z Medzinárodného filmového festivalu v Toronte,
či kreatívnymi alternatívami alkoholických koktailov.