Evidence Based Marketing: Naučte sa marketing, ktorý obhájite pred CFO či CEO!

Viete, čo je to Evidence Based Marketing? To je keď sa začnete skutočne zaujímať o to, ako sa ľudia rozhodujú, chovajú a ako nakupujú. Na základe dát a nie na základe základe dojmov a pojmov. A to je nielen téma podcastu Procast od agentúry Proficio so strategickým konzultantom Štefanom Sarvašom, strategickým konzultantom MARS a Steffenom Saemannom, CMO Tchibo CZ&SK ale aj DNA Evidence Based Marketing Academy v Praze, ktorú títo marketingoví profíci vedú v Prahe.

Evidenece Based Marketing Academy alebo Akadémia marketingu založeného na dôkazoch nie je len kurz. Je to miesto, kde sa učíte od odborníkov, ktorí žijú a dýchajú marketingom založeným nie na dojmoch a pocitoch ale na vedeckom výskume a dôkazoch.

Pozrite si hlavných lektoroch a zistíte, prečo to naozaj nie je len kurz:

Steffen Saemann, marketingový riaditeľ, Tchibo CZ & SK, Štefan Sarvaš, konzultant pre interný rast, Mars, Jan Binar, generálny riaditeľ, McCann Prague, Jan Suda, stratég pre médiá a kanály, McCann Prague, Jakub Petřina, vedúci stratégie značky, PPF Group, Josef Karásek, obchodný konzultant a kouč, bývalý generálny riaditeľ Coca-Cola CZE, Rostislav Starý, partner, Konektor, Josef Havelka, Contagious Czech Republic, bývalý marketingový riaditeľ Česká spořitelna

Daľší semester Evidence Based Marketing Academy v Prahe štartuje už 12. septembra 2025. Pozrite si viac informácií TU, registrácie nájdete TU.