Exkluzívny slovenský prieskum: Čo nás korona naučila o marketingu?
Online kampane boli efektívnejšie a oplatí sa investovať do digitálnych nástrojov. To sú hlavné závery výsledkov Panelu marketingových profesionálov, ktorý vznikol v spolupráci agentúry Go4insight a TheMarketers.biz, organizátora konferencie Digital RULEZZ. Lockdown počas karantény nás síce ochránil pred šírením koronavírusu, no tiež obmedzil pohyb ľudí, tovaru aj odber služieb a súčasne spomalil ekonomiku. Z pozitív, ktoré priniesol, sa dá spomenúť to, že urýchlil digitálnu transformáciu a zvýraznil význam digitálneho marketingu. Ale išlo vlastne o pozitíva? Ako situáciu vnímal Panel marketingových profesionálov a ako sa branža poučila z koronakrízy, to už sa dočítate z komentovaných výsledkov tohto exkluzívneho slovenského prieskumu.
Foto: www.go4insight.com