Experiental Marketing: Ako analýza tváre dokáže zlepšiť personalizáciu eventu
Chcete zbierať dáta na vašich eventoch a nechcete pritom obťažovať ľudí? Alebo všetky formy získavania feedbacku, ktoré ste už skúsili, majú výrazné obmedzenia a zhromaždené dáta nedávajú reálny obraz? Potom sa skúste zoznámiť s technológiou analýzy tváre, ktorá doplní váš systém spätných väzieb, ako aj vaše metriky, o ďalší rozmer. A čo získate? Dáta o počte ľudí takmer v reálnom čase, dĺžku pobytu, informácie o toku návštevníkov, demografické dáta, ale aj pocitovú mapu, či možnosť realizácie A/B testov. Z textu EMB sa dozviete aj o ďalších výhodách analýzy tvárí, ktorá vám prinesie lepší prehľad o priebehu eventu, úsporu nákladov a navyše aj možnosť prepojiť účastníkov na personalizovaný online obsah. Sci-fi? Nie, iba blízka budúcnosť a čakajúca príležitosť, lebo technológie už sú.