Eye Tracking Case Study: Ako pripraviť dizajn obalu, ktorý predáva?
Ktorý obal je dobrý? Ten, ktorý je rýchlo a ľahko rozpoznateľný, a pritom vyžaruje emóciu. Čítajte to tak, že je to ten, ktorý „zaujme, jasne identifikuje produkt, pomáha zapamätať si ho a odlišuje ho od konkurencie“. V blogu dvojice Berčík; Havela z agentúry Istropolitana Ogilvy nájdete stručné informácie o neuromarketingu, jeden zbabraný návrh obalu, ktorý urobil zo značkového produktu komoditu, aj podrobnú case study müsli tyčinky Mňamík z Eye Trackingu s interpretáciou. Pozornejší klient by sa spýtal: „Je to dobré, keď na konečnom návrhu je slovo zdravie viditeľnejšie ako samotná značka?“ Rozhodcami sú aj v tomto prípade emócie spotrebiteľa. Poučná štúdia.
Ilustrácia: blog.istropolitanaogilvy.sk