Fantázie a animácie v svetovej reklame: Aj takto sa dajú budovať značky
Animované reklamy, obmedzené iba fantáziou, či už so živými ľuďmi alebo bez nich, majú vždy zaujímavú polohu, v ktorej sa virtuálny príbeh odohráva. V nich je dovolené a možné všetko. Ďalej záleží už len na predstavivosti tvorcov, ako sny prepoja s fantáziou potenciálnych klientov a produktom. Dokazuje to sci-fi spot telko operátora Telenor z Dánska, fantasy spot z továrne na syry snov Babybel, alebo zázračná cesta na lietajúcom koberci za poznaním od HP, obe z USA. Zaujímavé exekúcie.
Watch the new Telenor ad by @DDB_Worldwide, Denmark: The Best Is Yet to Come https://t.co/AKKXLDQglL pic.twitter.com/7l96u3s8Lx
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 18, 2020
Take a closer look at the new Babybel ad by @HavasGroup: Join the Goodness https://t.co/yNDmZyLWZh pic.twitter.com/BOvmxuU5Z3
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 18, 2020
Foto: youtube.com; Telenor; BabybelSee the latest HP ad by @GSP: Magic Carpet Ride of Learning https://t.co/KuB2I1e1g8 pic.twitter.com/elwQx25RXp
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 19, 2020