Filip Kuna: Aj vy ste už zobrali prácu len kvôli peniazom, aj keď vás nebavila?

Viete, ktorý film je kráľom natívnej reklamy? James Bond.Product placement bol obsiahnutý od vôbec prvej bondovky, Dr. No, vydanej v roku 1962. Obsahoval minimálne 10 produktov, použitých vo viac ako 190 záberoch a na obrazovke boli viac ako 15 minút času. V Spectre (2015) vraj Heineken stálo 45 miliónov dolárov, že sa Daniel Craig napil Heinekenu namiesto tradičného Martini. A že ako to súvisí s otázkou, či zobrať prácu len kvôli peniazom? Dozviete sa v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)