Filip Kuna: Ako dokážete presvedčiť ľudí, nech sa stanú vašimi zákazníkmi?
„Nech si o sebe myslíme čokoľvek, sme tvory veľmi ľahko ovplyvniteľné,“ píše vo svojom aktuálnom newsletteri Filip Kuna. „Viete, že existuje množstvo rozličných experimentov, videí a knižiek, ktoré ukazujú, ako nelogicky a iracionálne sa vieme správať? A viete, ako sa to dá prakticky využiť vo Vašom biznise?“ Práve preto vznikla behaviorálna ekonómia, ktorá sa zaoberá nelogickým správaním sa ľudí a práve aj kvôli tomu Filip Kuna s o svojím tímom napísali samostatný kurz – Neuromarketing v praxi. Vďaka nemu pochopíte, čo sa deje v hlavách zákazníkov, a predáte im za viac a častejšie. Pozrite si viac v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu.
Prihláste sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU.