Filip Kuna: Ako dokážete VÝRAZNE zvýšiť hodnotu vašej práce?
Zachytili ste pred pár rokmi ten veľký škandál, keď televízia BBC prešla „obrovským“ redizajnom? Vedenie britskej verejnoprávnej TV a rozhlasu si povedalo, že od poslednej zmeny loga stanice v 1997 prešlo veľa času, svet sa digitalizoval. No a tak sa rozhodli redizajnovať, aby už neboli staromódni, aby spĺňali moderné štandardy. Nuž a po troch rokoch prišla zmena - trochu iný font a väčšie medzery medzi kockami s písmenami. A koľko to stálo? 50 000 libier! A celkovo za trojročný rebranding, kde postupne logo a fonty menili na všetkých kanáloch, stál viac ako 7 miliónov libier! A aká je pointa tohto príbehu? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)