Filip Kuna: Ako malá chyba na vrchnákoch od Pepsi spustila obrovské protesty
Poznáte tú najtragickejšiu predajnú kampaň v histórii značky? A vlastne všetkých značiek?. Áno, reklama dokáže priam zachraňovať životy… Ale dokáže ich aj vziať. Kedysi boli veľmi populárne (a vlastne stále sú) také tie súťaže vo vrchnákoch fliaš. Vy tam nájdete nejaké čísielko, kód, znak a máte možnosť vyhrať, pamätáte? Bude to už 30 rokov, čo presne takáto akcia bežala aj na Filipínach. Pepsi zvnútra vrchnákov vytlačila čísla od 001 do 999 a každý deň žrebovali výhry od 100 pesos (cca 8 dolárov) po hlavnú cenu 1 milión pesos (80 000 dolárov dnes, po zohľadnení inflácie). A viete ako to celé dopadlo? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)