Filip Kuna: Ako som dostal nápad na miliónový biznis
Veľa ľudí si myslí, že na to, aby mohli spustiť vlastný biznis, vymyslieť hocičo skvelé, tak ich najprv musí osvietiť, kopnúť múza, prísť „volanie zhora“. Môže to tak byť, ale aj nemusí. A to je aj Filipov prípad. Filip sa totiž podľa vlastných slov považuje za totálne nekreatívneho človeka. Keď príde normálny človek do hypermarketu, v ktorom ešte nikdy nebol, tak začne objavovať – hľadať to, čo chce kúpiť. Filip hľadá predavača, ktorý vie, v ktorej uličke je to, čo chcem kúpiť. Tak isto to bolo aj so všetkými jeho biznismi. Filip nikdy nič svetoborné nevymyslel, neobjavil. Zato hľadal toho, kto tú svetobornú myšlienku má. A či a ako sa mu to podarilo? To sa už dočítate v jeho newsletteri.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)