Filip Kuna: Ako výrobca piva vytvoril jednu z najpredávanejších kníh na svete?
Trápite sa s tým, čo komunikovať, pretože na trhu máte veľa konkurentov, ktorí ponúkajú podobný produkt za podobnú cenu? Tak skúste predávať pivo. Dnešný príbeh z Filipovho newslettera je však ďalšou ukážkou, že všetko sa dá. Stačí mať otvorené oči a vytvárať taký kvalitný obsah, že by ľudia zaň boli ochotní aj platiť. Všetko to pritom začalo nevinnou hádkou a chlapskou márnomyseľnosťou. Vtedajší riaditeľ pivovaru Guinness, Hugh Beaver, sa na poľovačke nevedel s kamarátmi zhodnúť, ktorý vták lieta najrýchlejšie. Odpoveď hľadali v rozličných zdrojoch a knihách, až zistili, že neexistuje. No, už viete, čo sa stalo ďalej? To sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)