Filip Kuna: Ako vznikol najslávnejší obal produktu, aký kedy existoval?

Vedeli ste, že najznámejší sladený nápoj v histórii, Coca-Cola, sa prvých 8 rokov predával iba vo forme sirupu B2B zákazníkom? Až neskôr sa značka rozhodla predávať už hotový drink aj vo fľašiach a preto vyhlásila tender na vytvorenie dizajnu, ktorý mal byť taký rozoznateľný, že by ste fľašu spoznali aj v tme po hmate, alebo rozbitú na ulici. „Dnes už vieme, ako veľmi uspeli,“ píše vo svojom aktuálnom newsletteri Filip Kuna. „Podľa výskumu o 30 rokov neskôr bolo iba 1 % ľudí, ktorí si tento moderný dizajn v tvare ženského tela nespájalo s Coca-Colou. No a zvyšok je už história. Z toho, samozrejme, pre nás vyplýva jediné – nepodceňujte ako vyzerá obal, v ktorom je váš produkt zabalený!“ Ak vás zaujíma pointa a pokračovanie tohto príbehu, pozrite si ďalšiu pravidelnú dávku motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)