Filip Kuna: Ako zabiť 101 múch jednou ranou? Predsa reklamou!
Čo myslíte, je falošná reklama zlá, keď sa použije na dobrú vec? Bolo to ešte v 80. rokoch, keď federálna polícia, známa aj ako US Marshals, prišla na efektívnu taktiku zatýkania, ako dostať za mreže kriminálnikov, ktorých nevedeli chytiť. Princíp ich ľsti, s kódovým označením „Operácia Vlajková loď“, bol jednoduchý – vytvorili fiktívnu televíziu, Flagship International Sports Television, a zoznam približne 3000 hľadaných zločincov. „Vedenie telky“ potom všetkým tým hľadaným ľuďom rozposlalo na ich posledné známe adresy list, v ktorom tvrdili, že získali dva voľné lístky na zápas amerického futbalu Washington Redskin proti Cincinnati Bengals, hrajúceho sa 15. decembra 1985. Práve v ňom sa malo rozhodnúť o tom, kto postúpi do play-off. A ako to celé dopadlo? Dozviete sa z Filipovho newslettera.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)