Filip Kuna: Ako zákazníkov presvedčíte, že ponúkate super kvalitu?

Počuli ste už niekedy o reštaurácii DILL v Štokholme, Švédsku? Otvorili ju v septembri 2013 v takzvanom pop-up móde, čiže iba na pár týždňov. Po tom, čo tento podnik oznámil, že tam bude variť 2-hviezdičkový michelinský kuchár 9-chodové menu, sa témy vo veľkom chytili ako médiá, tak aj ľudia na sociálnych sieťach. Všetci si chceli pochutiť na luxusných jedlách za smiešnych 50 eur (to je pre Švédov toľko, čo pre nás tak 17 eur, priemerná mzda tam je 3x vyššia). Preto keď DILL spustil rezervácie, do polhodiny bolo plne obsadené. A na sociálnych sieťach toho bolo to skrátka všade. No hlavné prekvapenie však prišlo na samotnom konci. To si už pozrite si v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)