Filip Kuna: Čo všetko (ne)dokáže perfektná reklama?

Viete, že jednou z najdiskutovanejších tém uplynulého týždňa v reklamnom svete je kampaň plesnivého burgeru? Áno, ide o „Moldy Whopper“ z dielne Burger King, ktorý takto komunikoval rozhodnutie, že vo svojich jedlách nepoužívajú žiadne konzervanty. Spôsobilo to vtedy veľký humbuk. Veď sa len spýtajte sami seba, keby ste vy boli reštaurácia, komunikovali by ste svoje jedlo pokazené, plesnivé, nechutné? Za také niečo vás buď museli vyhodiť alebo povýšiť, nič medzi tým... Teraz, o viac ako dva roky neskôr už vieme, že to bolo to druhé, že risk sa oplatil. Viac sa už dozviete v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)