Filip Kuna: Hlavný hrdina je vždy zákazník. Váš produkt hrá vedľajšiu rolu

„Nehovorte zákazníkom to, čo chcete vy povedať, to nikoho nezaujíma,“ píše Filip Kuna vo svojom aktuálnom newsletteri. „Povedzte im, ako vyriešiť ich problémy, potreby a túžby… A máte z polovice hotovo.“ Istý fyzioterapeut z USA porozhadzoval po ulici štvrťdoláre. Nie veľa, ale dosť na to, aby sa po ne okoloidúci zohli. No a z druhej strany bolo napísané niečo v tomto zmysle: „Ak vás toto zdvihnutie bolelo, využite túto mincu na zavolanie.“ Ak vás zaujíma pokračovanie tohto príbehu a ďalšej pravidelnej dávky motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu, stačí si kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)