Filip Kuna: Jednoduchý tip, ako sa okamžite stanete lepšími v komunikácii

„Všetci sa mi smiali, keď som si sadol za klavír… Ale keď som začal hrať!“ Tak znel titulok jednej z najslávnejších natívnych reklám všetkých čias. Bol to článok z roku 1926, ktorý hovoril o dištančnej forme vzdelávania na US School of Music. Text bol majstrovským dielom. Škole priniesol rekordné počty študentov, preto ho celé roky publikovali znova a znova. Viete, ako vás podľa tohto vzoru vaša reklama dokáže urobiť efektívnejšími v komunikácii? Odpoveď je jednoduchá: Príbehy. Pokiaľ chcete byť zručnejšími marketérmi či obchodníkmi, viac predávať a aby sa vaše posolstvá lepšie pamätali, potom sa zamerajte na rozprávanie príbehov. Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)