Filip Kuna: Jednoduchý trik, ako okamžite získate veľa zákazníkov

Jedného dňa si populárny YouTuber Airrack povedal, že si otvorí vlastnú reštauráciu. Ale malo to háčik – tento originálny nápad bolo tak všetko, čo mal. Okrem toho nemal vôbec nič, len svoju garáž. Čo myslíte, dá sa v takejto situácii, hneď v prvý večer, mať do posledného miesta vypredané? Ten YouTuber totiž investoval 500 dolárov do služby, ktorá vám do 24 hodín zabezpečí 100 5-hviezdičkových recenzií. A na druhý deň sa stal tou najlepšie hodnotenou reštauráciou v celom Los Angeles. Čo doviedlo Filipa ku otázke: „Akú cenu majú recenzie zákazníkov?“ Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

 A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)