Filip Kuna: Kedy vám aj tá najkrajšia reklama bude na nič?

Len si predstavte, že robíte v kreatívnom biznise a vymýšľate tie najlepšie, najkrajšie, najvtipnejšie reklamy na svete. Zrazu sa otvorí nebo a dole zíde ideálny klient: má celosvetové ambície, dá vám voľné ruky a povie, že máte neobmedzený rozpočet, lebo tak veľmi mu na tom výsledku záleží. Tak presne taká bola kampaň pre vyhľadávač Bing, ktorý Microsoft spustil ešte v roku 2009. Chceli ním konkurovať už vtedy obrovskému a rastúcemu Googlu. Na túto úlohu si najali Droga5, v tom čase hádam najznámejšiu reklamnú agentúru na svete. Ich kreatívci prišli s kampaňou, do ktorej zapojili jedného z najslávnejších raperov všetkých čias, známeho ako Jay-Z. V tom čase vydával svoju dlhoočakávanú autobiografiu Decoded a oni sa s ním dohodli, že si ju fanúšikovia môžu prečítať zadarmo. A ako to celé dopadlo? Viac sa už dozviete vo Filipovom newsletteri.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)