Filip Kuna: Komunikujte tak, aby vašim posolstvám rozumelo aj 13-ročné dieťa!

Ako komunikovať tak, aby vám zákazníci rozumeli? Prečo by malo vašim posolstvám rozumieť aj 13-ročné dieťa? Tiež sa občas strácate vo všetkých tých skratkách ako PPC, CPM, CTR, B2B, KPI či SEO? „Vysvetlím vám ako komunikovať jednoduchšie a zrozumiteľnejšie v ľahkej hre. Je veľmi jednoduchá, ale zároveň v nej veľa ľudí zlyháva,“ vysvetľuje Filip Kuna vo svojom novom videu. „Takže som zvedavý, či sa vám podarí ju vyhrať. Dajte mi prosím vedieť do komentára, ako ste dopadli.“ Pozrite si aktuálne video Filipa Kunu s jeho čerstvou dávkou marketingových inšpirácií. A pokiaľ ešte Filipove videá neodoberáte, prihláste sa na jeho kanál.