Filip Kuna: Kvalitný obsah môže mať aj podoby, ktoré by Vám nikdy nenapadli...
Tentokrát sa Filip Kuna vo svojich motivačných inšpiráciach „obul“ do značky Martinus: Martinus je na našom trhu už viac ako 30 rokov, pričom je to to zároveň jeden z prvých e-shopov na Slovensku vôbec. A práve tento Martinus bol podľa KPMG už bol v minulosti dokonca označený za najobľúbenejšiu značku na celom Slovensku „Odporúčam však aspoň chvíľu si prelistovať archív ich projektov, ktoré si ukladajú pre budúce generácie. Nech si môžete aspoň z časti pozrieť ich cestu. Toľko krásnych projektov,“ píše Filip. „Ich tvorbu sa oplatí vidieť a sú skvelým príkladom toho, koľkými rôznymi spôsobmi viete osloviť svoje publikum. Rozhovory, hry, kvízy, súťaže, rozprávky na dobrú noc, merchandise… Ešte aj električková zastávka po nich bola pomenovaná. Pretože content marketing nie sú len články a videá. Nech už za svoj úspech vďačia čomukoľvek, nestalo sa to za jednu noc. Dlhodobá práca a náročná cesta ich priviedli tam, kde sú teraz. Museli si sami prejsť svojimi omylmi, veľa krát sa popálili.“ Čo myslíte vy: Koľko trvá, kým sa stanete perfektní? Pozrite si ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu.
Prihláste sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU.