Filip Kuna: Mám kľúče do hláv a sŕdc vašich zákazníkov
Viete, ako byť so svojím obsahom úspešní? Aby ľudí zaujímal, aby ste si získali ich pozornosť, aby ste im mohli predať? Jednoducho uvažujte ako redakcia vo vydavateľstve! To je posolstvo a odporúčanie z aktuálneho newslettera Filipa Kunu. „Úloha redakcie totiž je, aby ponúkla zaujímavý obsah pre čitateľov, ktorý ich donúti kliknúť, prečítať si, zostať čo najdlhšie. Pozornosť je novodobé zlato, a kto ju má, ten má z polovice vyhraté.“ Pozrite si viac o tom, prečo je dôležité v content marketingu uvažovať ako novinár v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)