Filip Kuna: Marketéri nevyrábajú nič… Iba balíky peňazí

Hovorí vám niečo meno Dietrich Mateschitz? Kedysi bol takým malinkatým kolieskom v obrovských mašinách ako P&G a Unilever. Jeho úlohou bolo marketovať zubné pasty a pracie prášky. Práve vďaka tej paste šiel v 80. rokoch na služobnú cestu do Thajska. Tam objavil „Krating Daeng“, v preklade tiež Red Bull. Bola to sladená voda plná kofeínu, ktorá slúžila robotníkom a kamionistom, aby nabrali energiu, keď boli unavení. A dnes značku Red Bull pozná hádam každý. A pointa? Aby ste prerazili, nemusíte nutne vyvíjať nové veci. Ak vás zaujíma viac z tejto pointy, pozrite si ďalšiu pravidelnú dávku motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)