Filip Kuna: Myslíte, že reklama na vás nefunguje? Tak toto radšej neotvárajte!

Myslíte si, že všetky rozhodnutia sú vaše vlastné a nikto s vami nedokáže manipulovať? Tak to ste potom istotne nikdy nepili na raňajky pomarančový džús! Ale v USA je to vraj č. 1 studený raňajkový nápoj, v Británii dokonca vytlačil čaj a je hneď za kávou. Nebolo to však vždy tak. Vlastne naopak, ešte pred 120 rokmi nikto nepil pomaranče. Ponúknuť niekomu pomarančový džús bolo kedysi také zvláštne, ako by sa vás niekto cudzí spýtal, či si dáte do kávy lyžičku horčice. No isté družstvo pestovateľov pomarančov v Amerike ich produkovalo veľmi veľa - stromom sa darilo, ponuka niekoľkonásobne prevyšovala dopyt. V takej chvíli mali 2 možnosti – buď seknúť úrodu a znížiť ponuku, alebo výrazne zvýšiť dopyt. Viac sa už dozviete v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)