Filip Kuna na YouTube: Akú cenu majú skúsenosti?

"Je to príliš drahé." Vo svete obchodu a marketingu hádam neexistuje častejšia pripomienka, náročnejšia výzva, ako obhájiť si svoju cenu. „Veľké firmy majú samostatné oddelenia, ktorých primárnym cieľom je stlačiť Vás s cenou. Používajú také triky, ktorými Vás budú madžgať, akoby ste boli nejaký citrón v odšťavovači, hovorí Filip Kuna vo svojom čerstvom videu. „A potom sa ľudia sťažujú, že klient im nechce zaplatiť viac ako 5 Eur za normostranu. Ja sa považujem za skúseného tvorcu obsahu, napísal som už tisíce strán textov. A viete koľko sme boli ochotní zaplatiť za reklamné články my? Cez 250 Eur.“ A vzápätí dodáva: „A ešte mi to prišlo ako super cena. Prezradím Vám tajomstvo: HOCIKTO dokáže zľavniť, HOCIKTO dokáže podliezť konkurenciu. Iba tí najlepší si dokážu obhájiť prémiovú cenu.Je to tak užitočná schopnosť, že som sa k tomu rozhodol natočiť sériu videí.“ Takže si nenechajte ujsť prvé video Filipa Kunu s jeho čerstvou dávkou marketingových inšpirácií na túto tému.