Filip Kuna na YouTube: Recept na každé ťažké obdobie, keď sa nedarí v biznise
Viete, čo majú spoločné značky Airbnb, Burger King, CNN, Disney, Dropbox, Instagram, Mailchimp, Microsoft, MTV, Netflix či Uber? To všetko sú značky, ktoré vznikli počas kríz, recesií, tých najťažších období v ekonomike i spoločnosti. Príbehy týchto značiek sú krásnou ukážkou, že existuje alternatíva, ako vnímať celú situáciu. Nie ako obeť, ale ako príležitosť. „Dobre už bolo a to najlepšie nás ešte len čaká,“ hovorí v tomto kontexte Filip vo svojom najnovšom videu, v ktorom ponúka pár tipov, ktoré vám pomôžu krízu prekonať a dokonca z nej vyjsť silnejší ako predtým. Filip vám ukáže dva pekné príklady: lokálny obchod s bicyklami a firmu Fernet Stock. Takže si nenechajte ujsť ďalšie jeho ďalšie video s čerstvou dávkou marketingových inšpirácií. A nezabudnite sa prihlásiť na odber jeho kanálu!