Filip Kuna na YouTube: Ten najhorší rebranding v histórii ľudstva
„Čo myslíte, ako veľmi záleží pri predajoch NIE na produkte, ale na jeho obale? Veď zvlášť keď ho zákazník po rozbalení odhodí, načo mu venovať extra pozornosť? Nuž záleží, veľmi,“ hovorí Filip Kuna na adresu svojho aktuálneho videa. Nuž, vedia to v Tiffany šperkoch, Heinz kečupoch či Absolut Vodke... Ale v pomarančových džúsoch Tropicana si pred 13 rokmi povedali: "Je to staré, okukané, poďme to redizajnovať" ...a rozhodli sa zmeniť niečo, čo v hlavách miliónov zákazníkov reprezentovalo pomarančový džús. No a výsledok? Absolútna katastrofa. Takže si nenechajte ujsť ďalšie Filipove video s jeho čerstvou dávkou marketingových inšpirácií. A nezabudnite odoberať jeho kanál!