Filip Kuna: Návod, ako dokážete premrhať 99 % svojej virálnej kampane

Viete, že jeden z najväčších strachov, priam zabijakov talentu všetkých nádejných komunikačných či marketingových tvorcov je ich obava z toho, čo na to všetko povie okolie? Či sa nestrápnia, či ich niekto neroznesie v komentároch, či sa im nebudú smiať... Zapamätajte si, že akákoľvek sláva, virál alebo aj „prúser“, ktorý sa vám na internete podarí vyrobiť sú krátke a pominuteľné. „Aj tie najväčšie veci sú do pár dní, v krajných prípadoch do pár týždňov, ako včerajšie noviny = nikoho nezaujímajú, nikto si ich nepamätá,“ píše Filip v svojom ďalšom newsletteri. Podstata úspechu či neúspechu totiž leží v niečom úplne inom. No a viac sa už dozviete vo Filipovom newsletteri.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)