Filip Kuna: Oplatí sa dávať veci zadarmo?
Filip je tradične veľkým odporcom zliav a vôbec myšlienky rozdávať komerčné produkty zadarmo. „Prednášam v rôznych firmách aj na kurzoch, kde ľudia platia aj 1000+ eur za lístok. Prídu, píšu si, počúvajú, pýtajú sa, krásny zážitok pre všetkých. No a potom idem za študentmi do škôl a bez týrania sa priznám, nadriem sa ako kôň. Nech sa mi podarí udržať ich pozornosť, nech si neťukajú do mobilov, nech nevyrušujú mňa alebo ostatných!“ píše Filip v úvode svojho aktuálneho newslettera. „Nikomu to nevyčítam, bol som kedysi rovnaký. Za čo som neplatil, to som si menej vážil.“ To však ale neznamená, že všetky veci zadarmo sú zlé. Existujú výnimky, ktoré keď správne uchopíte, tak z toho môže byť super výsledok. Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)