Filip Kuna: Pravý dôvod, prečo sa tak veľmi bojíme žralokov
Myslíte si, že aj zlá reklama je reklama? Tak sa skúste spýtať žralokov. Asi žiaden film neovplyvnil život ľudí tak veľmi ako Čeľuste. Viete, že podľa medzinárodnej filmovej databázy IMDB bolo medzi rokmi 1950 – 1975 vydaných iba šesť filmov so žralokmi, teda jeden každé štyri roky? No a to všetko sa ale zmenilo v roku 1975, kedy zažiarila vychádzajúca režisérska hviezda, Steven Spielberg. A tu je odpoveď na pôvodnú otázku – v drvivej väčšine prípadov, pre každú serióznu značku neplatí, že aj zlá reklama je nakoniec reklama, niečo, za čo by sme mali byť vďační. Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)