Filip Kuna: Prečo nechával Bezos na poradách Amazonu jednu stoličku prázdnu?
Keď minulý rok Jeff Bezos oznámil svoj koniec ako CEO v Amazone, v liste zamestnancom napísal, že firma za svoj úspech vďačí jedinej veci – inováciám. Nuž, je to riadny nezmysel. Aspoň podľa Filipa. Základom úspechu Amazonu nie sú žiadne technologické vychytávky, umelá inteligencia, lietajúce doručovacie drony. Nie je to ani starostlivosť o zamestnancov, tú mali od začiatkov slabú. A nie je to ani starostlivosť o svetovú klímu, ako tvrdí v tom newslettri. Dôvod je omnoho jednoduchší – zákazník. Až fanatické sústredenie sa na jeho potreby. Bezos to povedal za uplynulé desaťročia v rozhovoroch toľkokrát: „Začni zákazníkom a od toho si odvoď zvyšok.“ A čo to má spoločného s tou stoličkou? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)