Filip Kuna: Príbeh legendárnej reklamy, ktorú nechceli odvysielať!

Aj tento dnešný príbeh je ukážkou, že zlý pokazený produkt so skvelou distribúciou môže byť hotová katastrofa. A že vďaka skvelej reklame a skvelej distribúcii to nakoniec dopadne happy-endom. Poznáte Cadbury čokoládu? Možno áno, možno nie. No v roku 2006 si firma prechádzala obrovskou krízou. Hygienici totiž zistili, že jej výrobky obsahujú salmonelu. Cadbury muselo stiahnuť z obehu milión tabuliek svojej najpredávanejšej čokolády, zaplatiť miliónovú pokutu a vyrovnať sa s reputačnou katastrofou. A tak ich nový šéf marketingu zadal reklamnej agentúre úlohu prísť so spotom, ktorý to celé zmení, ktorý do supervážnej komunikácie vnesie znova radosť a zábavu. A tak ich reklamka prišla s totálne uleteným nápadom... Viac sa už dozviete vo Filipovom newsletteri.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)