Filip Kuna: Reklama, ktorá zachraňuje životy

Už ste niekedy videli namakanú natívnu reklamu od… Ministerstva zdravotníctva?! Len ťažko by ste hľadali krajinu, v ktorej sú telenovely (tzv. soap operas) populárnejšie ako v Peru. Na druhej strane má Peru jedno z najnižších percent darcov orgánov spomedzi všetkých krajín na kontinente, konkrétne 1,6 človeka na milión obyvateľov. A tak niekde na ich Ministerstve zdravotníctva si povedali dosť, buchli po stole a rozhodli sa to kreatívnym spôsobom zmeniť (= najali si reklamnú agentúru). A zároveň vytvorili krásnu ukážku natívnej reklamy, ktorá aj docielila to, čo zadávateľ chcel, aj to podala spôsobom, ktorý neprekážal. Viac sa už dozviete v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)