Filip Kuna: Reklama taká úspešná, že tvorcovia by za ňu klientovi mali zaplatiť

Vo svete reklamy býva bežné, že značky využívajú prácu umelcov a popularitu ich diel vo svojich kampaniach. Ale je až neuveriteľné, keď práve takéto spolupráce potom vystrelia tých umelcov na vrchol slávy! Dnešný príbeh začal ešte v roku 2015, kedy newyorské duo Handsome dancer (Pekný tanečník) vydalo pesničku „CoinciDance“, odvodené od anglického slovíčka coincidence = náhoda. V klipe zároveň vtipne „tancujú“ – mykajú ramenom do rytmu. Vydali ju v júni, mal to byť hit, avšak na svoju skutočnú slávu si ešte musel počkať ďalšieho 2,5 roka. Vtedy sa totiž Škoda Taiwan rozhodla využiť ju na propagáciu svojho najnovšieho modelu Rapid. No, a viete, ako to celé dopadlo a aký bol výsledok? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)