Filip Kuna: Sústreďte sa na zákazníka. Všetko ostatné bude nasledovať samé

Položili ste si niekedy otázku, prečo sa Amazon s jeho zakladateľom Jeff Bezosom stali tak úspešným projektom? Odpoveď je v nadpise článku. Že je to klišé? Istý reportér v júli 1999, uprostred bubliny, keď sa bezhlavo investovalo do hocičoho ohľadom internetu, sa Jeffa Bezosa nechápavo pýtal – Prečo Amazon investuje do fyzických skladov? „Podozrieval“ ho totiž, že hazarduje s peniazmi investorov, keď nakupuje nehnuteľnosti a robí za mikroskopické marže. Bezos mu dal odpoveď, ktorá je aktuálna dnes viac ako hocikedy predtým, o ktorej je aj celý content marketing: „Zákazník je na prvom mieste.“ Pozrite si viac o tomto marketingovom fenoméne v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu.

Prihláste sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU.