Filip Kuna: Tá najbizarnejšia banková lúpež všetkých čias

Viete, že ešte niekedy v roku 1996 v americkom Pittsburghu odohrala priam neuveriteľná banková lúpež? Ozbrojený chlap bez maskovania vošiel do banky a prinútil pracovníkov aby mu vydali peniaze. Samozrejme, nasnímali ho bezpečnostné kamery a o chvíľu bol zatknutý. Chlap sa veľmi divili, pretože ako povedal policajtom, tvár mal natretú citrónovou šťavou. Vychádzal totiž z poznatku, že keď šťavu z citróna zmixujete s vodou, vytvoríte akýsi neviditeľný atrament. Keď ním niečo napíšete na papier, až keď ho zahrejete žehličkou, uvidíte skrytú správu... Je to bizár, ale tento príbeh spustil sledovanie takéhoto fenoménu a dnes je výsledkom Dunningov-Krugerov efekt. A viete ako tento efekt využiť v marketingu? Viac sa už dozviete v ďalšej Filipovej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)